ml> نیروی مقاومت بسیج سپاه - پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 نیروی مقاومت بسیج سپاه - پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع)
 

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی ناحیه بسیج مقداد، بسیجیان در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو پارس، مقدار زیادی مواد مخدر از نوع شیشه کشف کردند و دراین ارتباط شخصی به نام "بهنام.گ" دستگیر و به معاونت امر به معروف ناحیه مقداد تحویل داده شد.

به دستور بازپرس شعبه شش دادسرای ناحیه ? ???تهران، تحقیقات درمورد نامبرده آغاز و مشخص شد وی از توزیع‌کنندگان اصلی شیشه در تهرانسر است.

براساس این گزارش، دو نفر دیگر از توزیع‌کنندگان با ? ????گرم "کراک"، تعداد زیادی فشنگ کلت کمری ? ،???مقادیری قوطی‌های آب جو، گوشی‌های موبایل و ضبط صوت مسروقه خودرو، رسیور ماهواره، آلات استعمال مواد مخدر و دهها حلقه سی‌دی مستهجن نیز دستگیر شدند.

با دستگیری عده دیگر از افراد این باند و پیگیری‌های صورت گرفته، مشخص شد سرکرده اصلی باند با محکوم شدن به شش سال حبس، در زندان این باند را هدایت می‌کرد.

به دستور مقام قضایی، متهم به جرم خود اعتراف کرد و تمام متهمین پرونده تا صدور رای نهایی تحویل زندان "قزلحصار" شدند.


نوشته شده توسط : گمنام

نظرات دیگران [ نظر]


با رمز یا علی‌ ابن ‌ابی‌طالب

رزمایش اقتدار گردانهای عاشورای بسیج ناحیه مقداد برگزار شد

خبرگزاری فارس: اولین مرحله از سلسله رزمایشهای اقتدار گردانهای عاشورا ناحیه مقاومت بسیج مقداد امروز با شرکت 5 هزار بسیجی در منطقه عمومی گرمدره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فارس، بسیجیان، عضو گردانهای عاشورای ناحیه بسیج مقداد شرکت کننده در رزمایش اقتدار در اولین مرحله از این رزمایش در قالب گردانهای رزمی با دشمن فرضی به تبادل آتش پرداختند و در ظرف زمان تعیین شده با عملیات تاخیری و ضد هلی برن نیروهای دشمن را زمینگیر کرده و به اهداف از پیش تعیین شده دست یافتند.
سلسله رزمایش‌های گردانهای عاشورا و الزهرای ناحیه بسیج مقداد در قالب 31 گردان از امروز به مدت 10 روز در ارتفاعات غرب تهران برگزار می‌شود.
عملیات تاخیری ، ضد هلی برن، هلی برن، امداد و نجات ، دفاع از کوی و برزن و مقابله با نارآرامی‌ها از جمله محورهای این رزمایش است.
در آغاز اولین مرحله از این رزمایش، سردار قاسم کارگر فرمانده ناحیه بسیج مقداد به همراه جمعی از معاونین خود حضور داشت.
دومین مرحله از این رزمایش فردا با حضور گردانهای عاشورا و الزهرا پیگیری خواهد شد

 رزمایش پیامبر اعظم در استان قم

 

رزمایش پیامبر اعظم در استان قم

 


نوشته شده توسط : گمنام

نظرات دیگران [ نظر]


مساجد تحت پوشش ناحیه مقاومت مقداد میزبان فرماندهان بسیج می شوند
 
 

   
.

مسجد: فرمانده ناحیه مقاومت مقداد از برگزاری مراسم سخنرانی فرماندهان بسیج در روز اول هفته بسیج در مساجد تحت پوشش این ناحیه خبر داد.



به گزارش خبرگزاری شبستان، سرهنگ پاسدار عبدالصمد احمدآبادی، فرمانده ناحیه مقاومت مقداد در جمع نمایندگان رسانه های خبری به تشریح ویژه برنامه روزهای هفته بسیج پرداخت و گفت: برنامه های ویژه این هفته متناسب با نامگذاری روزهای هفته به اجرا درمی آید.

وی افزود: اولین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج پیشرفت و عدالت انتظار نامگذاری شده است در این راستا فرماندهان ناحیه و حوزه های مقاومت برادران در مساجد منطقه خود به ایراد سخن می پردازند. همچنین شرکت در نماز جمعه تهران به صورت سازمان یافته توسط حوزه ها، دیدار معاونین ناحیه به همراه فرمانده ناحیه و فرماندهان رده ها با علما و ائمه جماعات مساجد، برگزاری مسابقات ورزشی در تمامی رشته ها به خصوص ورزش عمومی، برگزاری دعای ندبه و برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری عکس و کتاب از دیگر برنامه های اجرایی ناحیه مقاومت مقداد در اولین روز از هفته بسیج است.

سرهنگ پاسدار احمدآبادی با اشاره به عنوان دومین روز از هفته بسیج اظهار داشت: این روز با عنوان بسیج، نشاط و تعالی نامیده شده است به همین منظور حوزه های مقاومت بسیج تحت پوشش ناحیه مقاومت مقداد برگزاری نشست های فرهنگی و سیاسی، کوهپیمایی و کوهنوردی برادران و خواهران بسیجی در قالب گردان های عاشورا و الزهرا گردهمایی اخلاقی و تربیتی، نهضت فراگیر مفاهیم قرآنی به صورت مکاتبه ای، برگزاری شب های شعر و خاطره، اجرای طرح بصیرت فرماندهان و مدیران بسیج، فراخوانی مقاله نویسی پیرامون بسیج، ولایت و برگزاری مسابقه شنا در مجموعه ورزشی میلاد در برنامه های اجرایی خود قرار داده اند.

وی خاطرنشان کرد: در سوم آذر روز بسیج، سازندگی و محرومیت زدایی برگزاری جشنواره غذا، برگزاری ختم صلوات، قرآن انعام و حدیث کساء، ارسال پیامک های اخلاقی، اعتقادی و ادبی، افتتاحیه پایگاه های مقاومت، اهدای خون توسط بسیجیان، برپایی نمایشگاه، چادر و مقنعه (حجاب برتر) صنایع دستی بسیجیان در حوزه های مقاومت بسیج به اجرا در می آید.

وی برپایی همایش و نمایشگاه علمی نخبگان بسیج، برگزاری محفل انس با قرآن و برگزاری مسابقات قرآن و عترت، دیدار از شیرخوارگاه آمنه و تجلیل از دانش آموزان بسیجی قبول شده در کنکور سراسری 86 را از جمله برنامه های اجرایی در روز چهار آذر با عنوان بسیج خودباوری و نوآوری برشمرد.

سرهنگ پاسدار احمدآبادی در تشریح ویژه برنامه های روز پنج آذر با عنوان بسیج ده میلیونی و اقتدار ملی گفت: تجلیل از بسیجیان نمونه، ویزیت رایگان بسیجیان و مردم در مراکز درمانی دولتی، خصوصی و مطب پزشکان، مشاوره رایگان پزشکی، روانشناسی و تغذیه و ازدواج، برگزاری حماسه عزت و پایداری از جمله برنامه های اجرایی در این روز است.

وی خاطرنشان کرد: 6 آذر روز بسیج وحدت و بیداری اسلامی نامیده شده است از این رو طرح وبلاگ نویسان بسیجی، برپایی جلسه پایگاه بسیج با ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد، همایش خانواده های بسیجیان شورای پایگاه ها در این روز به اجرا درمی آید.

فرمانده ناحیه مقاومت مقداد درخصوص برنامه های آخرین روز از هفته بسیج گفت: برگزاری دعای کمیل، برگزاری یادواره شهدای بسیج، تجلیل از ورزشکاران و ایثارگر، غبارروبی، عطرافشانی، گلباران مزار شهدا و قرائت زیارت آل یاسین، دیدار از آسایشگاه جانبازان و معلولین و رژه موتورسواران بسیجی از ناحیه مقاومت مقداد تا مزار شهدا در بهشت زهرا از جمله برنامه های اجرایی بسیجیان در روز بسیج ایثارگری و سرمایه اجتماعی است.

یادآور می شود: برنامه های هفته بسیج در پایگاه های بسیج مناطق تحت پوشش ناحیه مقاومت مقداد در مساجد و حوزه های تحت پوشش به اجرا درمی آید.

بنابراین گزارش نشست مطبوعاتی هفته بسیج به همت ناحیه مقاومت مقداد 27 آبان در مقر فرماندهی این ناحیه برگزار شد.


نوشته شده توسط : گمنام

نظرات دیگران [ نظر]


سرهنگ عبدالصمد احمدآبادی که در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته‌ی بسیج در ناحیه مقاومت بسیج ویژه مقداد برگزار شد، سخن می‌گفت، ضمن گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) و هفته‌ی بسیج گفت: بسیج یادگار ماندگار رهبر کبیر انقلاب است که در اوایل انقلاب دستور تشکیل آن از سوی ایشان اعلام شد و این شجره طیبه برکات بی‌شماری برای انقلاب داشت.

به گزارش ایسنا وی افزود: بهره‌گیری از معارف حقه انقلاب ، تبعیت از ولایت فقیه و حفظ استقلال و سعادت کشور از اهداف بسیج بوده و در این راه ‌آماده همه گونه فداکاری است و امروز بسیج بر میثاق خود با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تاکید می‌ورزد و آمادگی خود را برای تحقق منویات ایشان اعلام می‌کند.

احمدآبادی با بیان این که برنامه‌های هفته بسیج به دو شکل برگزار می‌شود، تصریح کرد: در بخش اول برخی برنامه‌ها در آستانه هفته بسیج برگزار می‌شود مانند مسابقات آمادگی جسمانی بین گردان‌های الزهرای خواهران در سطح ناحیه، مسابقات قهرمانی تیراندازی با تفنگ و تپانچه، برگزاری ششمین کارگاه آموزشی انجمن شعر و قلم و برگزاری هشتمین مجمع کارگاه آموزشی انجمن تئاتر از برنامه‌های بسیج ناحیه مقداد در آستانه برگزاری هفته‌ی بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ویژه مقداد افزود: اولین روز هفته بسیج مصادف با میلاد امام رضا(ع) است، به همین جهت جشن میلاد در ناحیه‌ی مقاومت بسیج ویژه مقداد برگزار می‌شود. هم چنین برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا در گلزار شهدا و شهدای گمنام ستاد ناحیه، کوهپیمایی 400 نفر از خواهران بسیجی در قالب طرح جماران در کوه‌های شمال تهران، اهدای خون و سنجش فشار خون و قند، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در نماز جمعه، اجرای دوره‌های آموزشی توسط معاونت آموزشی ناحیه از برنامه‌های این ناحیه است.

احمدآبادی افتتاح پروژه‌های عمرانی و چهار پایگاه مقاومت ، برگزاری نمایشگاه عکس از فعالیت‌های بسیج سازندگی ، برگزاری طرح سالم‌سازی پارک‌ها توسط معاونت امر به معروف و نهی از منکر، اجرای طرح تجهیز حوزه‌های مقاومت، شرکت در مراسم حماسه پایداری، جذب نیروهای بسیجی، برگزاری تور ایست و بازرسی و توزیع گل و شیرینی، اقدام به پیاده روی در جهت دفاع از کوی و برزن توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت را از مهمترین برنامه‌های بسیج مقاومت ناحیه مقداد عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ویژه مقداد خاطرنشان کرد: برگزاری نشست فرهنگی، اجتماعی توسط بسیج فرهنگی خواهران، انتشار بروشور فعالیت‌های بسیج خواهران، برگزاری نشست‌های فرهنگی، عقیدتی و سیاسی در ناحیه، شرکت ده هزار نفری بسیجیان در ورزش صبحگاهی ، برگزاری 60 برنامه ورزشی در حوزه ها ، همایش دو و میدانی رهروان شهدای ویژه برادران، پیاده روی 1600 نفر بسیجی خواهر با عنوان پیام آوران شهدا در پایگاه های محدوده حوزه خود، ویزیت رایگان و مشاوره روانشناسی، برگزاری سخنرانی های بهداشتی، رژه موتورسواران، فراخوانی گردان‌های عاشورا و الزهرا در قالب دیدار یاران و برگزاری سومین مجمع قاریان و حافظان قرآن در ناحیه، مهمترین برنامه‌های ناحیه مقاومت ویژه مقداد است.

وی خاطرنشان کرد: برخی برنامه‌های هفته بسیج ابلاغی از سوی نیروی مقاومت بسیج منطقه تهران بزرگ و برخی ابداعی ناحیه است و برخی از برنامه‌ها نیز مانند حماسه پایداری به صورت مشترک در سراسر کشور برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ویژه مقداد تصریح کرد: ما در همایش پایداری با حضور 5 گردان متشکل از 3 گردان عاشورا و 2 گردان الزهرا و یگان هوابرد و دسته پشتیبان آتش شرکت خواهیم کرد.

احمدآبادی با بیان این که مردم در تمام این برنامه ها حضور دارند خاطرنشان کرد: بسیج غیر از مردم نیست و ما تلاش کرده‌ایم تا تمام مردم در برنامه‌های هفته بسیج شرکت کنند.

نوشته شده توسط : گمنام

نظرات دیگران [ نظر]


فرمانده نیروی مقاومت بسیج با اشاره به نوع تهدیدات دشمن علیه نظام اسلامی گفت : نیروی زمینی سپاه با تهدیدات سخت مقابله دارد که امروز این تهدید را نداریم و نیروی مقاومت بسیج باید با تهدیدات نرم مقابله کند .

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی مقاومت بسیج ، " حسین طائب " در دیدار با کارکنان سپاه حضرت ولی عصر (عج ) خوزستان گفت : ما خود را خدمتگزار انقلاب و مدافع آن می دانیم و باید بدانیم که چه رسالتی بر عهده ماست.
وی افزود : رسالتی که ادامه دهنده راه انبیا است و چیزی جز عدل نیست و باید با وحدت کلی که هم اکنون پس از ادغام ساختار تحول در سپاه اتفاق افتاد در حفظ انقلاب بکوشیم .
طائب با اشاره به تهدیدات دشمن گفت : انقلاب ما پس از 13 سال با دو اردوگاه یکی اردوگاه غرب و دیگری اردوگاه شرق مبارزه کرد که به همت این ملت و استقامت این انقلاب دشمنان این دو اردوگاه نتوانستند کاری از پیش ببرند .

نوشته شده توسط : گمنام

نظرات دیگران [ نظر]


نمایشگاه پلاک 8

چهارشنبه 87 مهر 3 ساعت 11:17 صبح

 

گزیدهبیانات مقام معظم رهبری درباره دفاع مقدس

* حماسه‏ ملت ایران در دفاع مقدس، نمایش‌گر قله ظرفیت‌هاى انسانى مردم این سرزمین خدایى است    
*فداکاری‌ها‌ى هشت سال دفاع مقدس‏ توانست یک نظام الهى و معنوى و متّکى بر تفکّر و اندیشه درست و برخاسته از ایمان را تحکیم کند.

* این تجربه‏ى درس‏آموز [دفاع مقدس‏]، سرمشق همیشگى ملت بزرگ ایران و الگوى موفقى در برابر چشم همه‏ى ملت‌هاى مسلمان است.
*حماسه‏ى ملت ایران در دفاع مقدس، نمایش‌گر قله‏ى ظرفیت‌هاى انسانى مردم این سرزمین خدایى است.
* جنگ ایران و عراق یک جنگ معمولى نبود، جنگ دو ارتش یا دو کشور با هم نبود؛ جنگ یک کشور در مقابل عمده قواى نظامى و پشتیبانی‌هاى نظامى جهان بود. تمام قدرت نظامى و سیاسى امریکا پشت سرِ رژیم بعثى عراق ایستاد.
*این جنگ [جنگ هشت ساله‏]، مظهر و تجلى همه‏ى روحیات خوب و سازنده‏‌اى است که یک ملت و یک کشور را مى‏تواند به تعالى حقیقى برساند.
* این جنگ [جنگ هشت ساله‏] حقیقتاً یک گنجِ تمام‌نشدنى است.
* جنگ، حقیقتاً کوره‏اى بود که جوانان و بقیه مردم را آب‌دیده کرد.
* این جنگ هشت ساله و این دفاع مقدّس، از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران بود.
* ما در جنگ نظامى توانستیم خودمان را پیروز کنیم؛ به کمک چه چیزى؟ به کمک باور و ایمان و اتّکاى به نفس و وحدت و امید به آینده و روشن‌بودن هدف‌ها و تکیه به نیروهاى ذاتى خویش و تکیه به اسلام.
*اگر ملت ایران هشت سال جنگ تحمیلى را نمى‏داشت، البته خیلى از ویرانی‌ها را، خیلى از فقدان‌ها را، خیلى از خسارت‌ها را نمى‏داشت؛ اما این اعتماد به نفس را هم نمى‏داشت؛ این قدرت علمى، نظامى و پیشرفت صنعتى را هم نمى‏داشت؛ این عزّتى را هم که در مقابل چشم جهانیان به دست آورده است، نمى‏داشت؛ این حالت یأس و ناامیدى از تسلّط بر این ملت هم در دل دشمنان بزرگ او به وجود نمى‏آمد.
* این جنگ آن‏قدر حرف گفتنى دارد که اگر دهها سال هنرمندان ما و افراد خوش‌ذوق و با ابتکار بنشینند و در جزء جزء آن کار کنند، باز هم حرف‌هاى گفتنى خواهند داشت.
*ما جنگِ با این عظمت و پُر از حماسه و حقیقتاً پُر از جلوه‏هاى زیبا و بى‏نظیر داشته‏ایم؛ نسل جدید هم از آن خبر ندارد؛ باید این‌ها احیاء، بازیابى و بازسازى شود و در معرض دید قرار گیرد.
*جوهر انقلاب و ایمان در این میدان خطر، [میدان جنگ 8 ساله ]خود را در اراده و عمل و قدرت مدیریّت انسانها نشان داد.
*جنگ تحمیلى هشت ساله ما، داستان عبرت‏آموز عجیبى است.
* جنگ هشت ساله، جنگ دو کشور و دو ارتش نبود؛ جنگِ یک ائتلاف نانوشته جهانى علیه ملتى که تصمیم داشتند حدّاکثر فشار ممکن را از لحاظ نظامى و اقتصادى و غیره بر او وارد بیاورند بود، تا از راهى که در پیش گرفته بود برگردد؛ ولى نتوانستند.
*شروع جنگ یعنى شروع افتخارات این ملت، شروع تهاجم دشمن یعنى شروع دفاع مقدس ما، شروع شعله‌ور شدن آتش خیانت استکبار یعنى شروع بروز شجاعت همه‌ى قشرهاى ملت براى ایستادگى در مقابل استکبار، پس این افتخار دارد.
* هفته‌ى جنگ هفته‌ى افتخار است، هفته‌ى مقدس است، در حقیقت جشن است، عید است و یک بزرگداشتى[ است] از روحیه‌ى مردم، ایثار مردم و مقاومت مقدس و دفاع مقدس[ مردم].
* هفته‌ى جنگ در حقیقت هفته‌ى ایثار است، هفته‌ى فداکارى است، هفته‌اى است که در آن بزرگ‌ترین آزمایش فداکارانه‌ى ملت ما شکل گرفته است.
*روزهاى آخر شهریور و اول مهر ماه همه ساله یادآور یکى از تجربه‌هاى بزرگ و بسیار پرارزش تاریخ ملت ماست. من به جاى این‌که سالگرد آخر شهریور را سالگرد جنگ به حساب بیاورم، مایلم آن را سالگرد مقاومت دلیرانه‌ى مردممان که از روى کمال آگاهى و ایمان و شهامت انجام گرفته بنامم.
* تلاش خستگى‌ناپذیر 8 ساله، افتخارى است که امروز نیروهاى مسلح و ملت ما مى‌توانند آن را در سوابق درخشان خود جاى دهند.
*هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‌اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‌تر در سیر انقلاب ملت ماست و هیچ گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.
* مقاومت بى‌نظیر مردم سلحشور ما در دفاع مقدس و دفع متجاوز در طول قریب به هشت سال، این ستم بزرگ را در رده ناموفق‌ترین تجربه‌ى استعمار در تاریخ معاصر ثبت نموده است.
* در همه مراحل این جنگ، چه در عملیات نظامى جبهه، چه در عملیات نظامى بیرون از جبهه، چه در برخورد با اسرا، چه در تبلیغات - در همه مراحل - ارزشها و اخلاق انسانى رعایت شد. کار بى‏اخلاق و کار ضدّ ارزش و ضدّ بشر، از این ملت ایران صادر نشد.

 


نوشته شده توسط : گمنام

نظرات دیگران [ نظر]



اخبار ایران
خرید اینترنتی
طراحی وب

موسیقی وبلاگ


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
نیروی مقاومت بسیج سپاه - پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع)

آمار بازدید
بازدید کل :43602
بازدید امروز : 4
 RSS 

   


نویسنده » » ساعت 6:56 عصر روز جمعه 103 اردیبهشت 14
نظرات شما ()