ml> کشفیات نیروی انتظامی، مواد مخدر - پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 کشفیات نیروی انتظامی، مواد مخدر - پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع)
سرهنگ سیدجواد کشفی، رئیس پلیس اداره مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به این خبر به «جام‌جم» گفت: 3 ماه پیش، ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اطلاع پیدا کردند، فردی به نام حسین، که از مجرمان سابقه‌دار در زمینه حمل مواد مخدر به تهران است قصد دارد یک محموله بزرگ مواد مخدر از نوع تریاک را از شرق کشور به تهران منتقل کند.

کشفی افزود: با بررسی موضوع این گزارش و تحقیقات غیرمحسوس ابتدا یکی از افسران پلیس موفق به نفوذ در این شبکه شد و در ادامه پس از جمع‌آوری اطلاعات درخصوص فعالیت سرکرده باند قرار شد از سوی مامور پلیس 50 کیلو ماده مخدر خریداری شود.

12 تیم عملیاتی‌

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در مرحله بعدی از بررسی‌ها 12 تیم عملیاتی فعالیت این شبکه را به صورت شبانه‌روزی تحت کنترل خود قرار دادند و پس از پرداخت پول برای خرید 50 کیلو مواد مخدر به سرکرده باند، یک منزل مسکونی حوالی مشیریه تهران شناسایی و با تحت کنترل قرار گرفتن محل، معلوم شد چند خریدار دیگر با پرداخت مبالغ کلان قصد تهیه مواد مخدر دارند.

وی افزود: چند ساعت پس از پرداخت پول، از سوی رئیس باند اطلاع داده شد یک دستگاه تریلر حوالی پل سیمان متوقف است و افراد خریدار می‌توانند پس از مراجعه به راننده تریلر، محموله خریداری شده را دریافت کنند.

آغاز دستگیری‌

رئیس پلیس اداره مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: پس از تماس سرکرده باند با مامور نفوذی پلیس، بلافاصله محل توقف تریلر مورد شناسایی قرار گرفت و با حضور ماموران در این محل، 6 نفر از خریداران اموال مسروقه همراه راننده تریلر و شاگرد او دستگیر و در بازرسی از تریلر، 245 کیلو تریاک کشف و ضبط شد.

با دستگیری این متهمان، سرکرده باند که از دستگیری خریداران و راننده تریلر اطلاع یافته بود، اقدام به فرار کرد که بلافاصله تعقیب و گریز آغاز و سرانجام راه فرار متهم در جاده سمنان مسدود شد و ماموران با شلیک چند تیر هوایی، او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی، 16 میلیون تومان پول را  که ناشی از فروش مواد مخدر بود  کشف و ضبط کردند.

متهم سابقه‌دار

با انتقال متهم به اداره مبارزه با مواد مخدر و بررسی سوابق او معلوم شد، حسین (سرکرده باند)‌ متهم سابقه‌داری است که سال85 نیز به اتهام حمل 539 کیلو تریاک دستگیر و به 25 سال زندان محکوم شده بود که پس از مدتی از زندان آزاد شده است.

رئیس پلیس اداره مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به سوابق متعدد کیفری سرکرده باند  که با قاچاقچیان بین‌المللی در ارتباط است  بررسی‌های موجود حاکی است که مجازات‌های اعمال شده در ارتباط با این متهم بازدارنده نیست.

وی افزود: این متهم پس از آزادی از زندان بار دیگر اعمال مجرمانه خود را از سر گرفته و نقش عمده‌ای در انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به تهران دارد.

کشفی اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به اعترافات اعضای این شبکه، تلاش گسترده ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این باند ادامه دارد.

وی افزود: از جمله افراد دستگیر شده در این شبکه یک زن جوان است که هنگام خرید 45 کیلو تریاک از سوی تیم‌های ویژه این اداره دستگیر شده است.

 

نوشته شده توسط : گمنام

نظرات دیگران [ نظر]


کشف لابراتوار تولید شیشه در شیراز

سه شنبه 87 آبان 7 ساعت 1:2 عصر

به گزارش ایسنا، سردار علی مویدی ـ فرمانده انتظامی فارس ـ در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با تلاش اطلاعاتی پلیس مواد مخدر فارس، این لابراتور در منطقه فرهنگ شهر شیراز شناسایی و کشف شد.

وی گفت: عوامل فعال در راه‌اندازی این لابراتوار در حین تولید شیشه، توسط ماموران پلیس دستگیر شده و مقدار 220 کیلوگرم شیشه در حال تولید و نیز مقادیر قابل توجهی مواد اولیه تولید نیز کشف شد.

سردار مویدی گفت: در این پرونده سه نفر دستگیر شده‌اند و یک قبضه سلاح کمری و دو عدد خشاب از این افراد کشف شد.

به گفته سردار مویدی، سرکرده این باند چندی پیش به اتهام راه‌اندازی و فعال‌سازی لابراتوار شیشه در تهران دستگیر شده بود که با وثیقه 100 میلیون تومانی از زندان آزاد و متواری شده است

 

نوشته شده توسط : گمنام

نظرات دیگران [ نظر]


کشف محموله «شیشه» در تهران

سه شنبه 87 آبان 7 ساعت 1:0 عصر

به گزارش فارس ، سرهنگ احمدی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران در مورد چگونگی کشف این محموله توسط پلیس گفت: در ساعت 23، هشتم مرداد مأموران کلانتری 113 بازار در حین گشت زنی در جنوب تهران به یک دستگاه خودروی پژو 405 با هویت معلوم مظنون شدند که خودرو را متوقف کرده و در حین بازرسی از آن بیش از 13 کیلو مواد مخدر شیشه کشف کردند. ارزش ریالی محموله کشف شده به طور میانگین هر کیلو 100 میلیون تومان است.

سرهنگ احمدی با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی در زمینه برخورد با سوداگران مرگ گفت: پلیس به شدت با فروشندگان مواد مخدر برخورد خواهد کرد و این طرح نیز تا پاکسازی کامل سوداگران مرگ ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد:‌ جهت روشن شدن ابعاد دیگر پرونده کشف شیشه تحقیقات وسیعی آغاز شده است تا عوامل دیگر این باند نیز شناسایی شوند. 


نوشته شده توسط : گمنام

نظرات دیگران [ نظر]


رییس کلانتری "154 چیتگر" پایتخت گفت: با تلاش ماموران این کلانتری و همکاری مردم شب گذشته 289 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرگرد احمد ابراهیمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: شب گذشته ماموران کلانتری 154 چیتگر بر اساس اقدامات اطلاعاتی و دریافت گزارشات مردمی متوجه شدند در خیابان جلالی در حد فاصل جاده مخصوص و قدیم کرج یکدستگاه تریلر در حال تخلیه اموال سرقتی است.
وی تصریح کرد: در آخرین ساعت شب گذشته بلاقاصله ماموران به محل مورد نظر مراجعه کردند ولی قبل از حضور آنها خودروی مذکور محل را ترک کرده بود.
سرگرد ابراهیمی اظهار داشت: ماموران در حال بررسی وضعیت و جستجو برای یافتن تریلر مذکور به مردی که یک کیسه بزرگ در همراه داشت مشکوک شده و در بازرسی کیسه همراه وی 289 کیلوگرم تریاک کشف بنابراین وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
وی گفت: در بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد وی قصد داشته این محموله را به قاچاقچیان مواد مخدر در این منطقه تحویل دهد بنابراین با توجه به تماس های مکرری که با تلفن همراه متهم از سوی قاچاقچیان گرفته می شد ماموران یک قرار صوری برای تحویل مواد مخدر و دریافت یک میلیارد ریال وجه نقد با آنها گذاشتند.
سرگرد ابراهیمی افزود: قاچاقچیان پس از برقراری چندین تماس حاضر شدند 400 میلیون ریال وجه نقد و یک دستگاه سواری پژو 206 در قبال دریافت مواد مخدر بپردازند که قرار انجام و در ساعت 3 بامداد ماموران به صورت نامحسوس محل را تحت نظر قرار داده و به محض ورود پژو 206 سرنشین آن را دستگیرکردند.
وی تاکید کرد: همکاری خوب مردم و تلاش بی وقفه ماموران کلانتری در کشف این میزان مواد و دستگیری دو عامل مهم تهیه و توزیع مواد مخدر بسیار موثر بود.
رییس کلانتری 154 گفت: هم اکنون با انجام تحقیقات اولیه و تکمیل پرونده متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیربط تحویل شدند.
***
رییس مرکز اطلاع رسانی فاتب از جمع آوری 263 متکدی و کارتن خواب در پایتخت خبر داد و گفت: با اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب ها این افراد در طول هفته گذشته توسط گشت های انتظامی و اجرائیات شهرداری از سطح شهر جمع شدند.
سرهنگ مهدی احمدی افزود: از این تعداد 15 مرد و دو زن تحویل مرکز بهزیستی اسلامشهر، 7 مرد تحویل گرمخانه فتح، کارون و بهمن، 7 پسربچه تحویل مرکز یاسر و سه نفر تحویل مسافرخانه اطلس شدند.

نوشته شده توسط : گمنام

نظرات دیگران [ نظر]



اخبار ایران
خرید اینترنتی
طراحی وب

موسیقی وبلاگ


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
کشفیات نیروی انتظامی، مواد مخدر - پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع)

آمار بازدید
بازدید کل :43630
بازدید امروز : 12
 RSS 

   


نویسنده » » ساعت 2:58 صبح روز شنبه 103 اردیبهشت 15
نظرات شما ()