ml> اقتدار نیروهای مسلح ایران فکر هرگونه تجاوز را از دشمنان سلب کرده - پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 اقتدار نیروهای مسلح ایران فکر هرگونه تجاوز را از دشمنان سلب کرده - پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع)
سردار حجازی با بیان اینکه سپاه پاسداران پشتوانه منافع ملی و سپر محکمی در برابر دشمنان است، گفت: اقتدار نیروهای مسلح ایران فکر هرگونه تجاوز را از دشمنان سلب کرده‌ است.
سردار سید محمد حجازی جانشین فرمانده کل سپاه در مجتمع دانشگـاهی حضرت امیرالمومنین (ع) سپـاه در اصفهان سخن می گفت با اشاره به توان عالی دفاعی این نیرو در پاسدارای از انقلاب و دستاوردهای آن تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از ایمان، توان دفاعی و تجهیزات نظامی روز دنیا فکر هرگونه تجاوزی را از دشمنان سلب کرده‌اند.
وی بااشاره به پشتوانه مردمی نیروهای بسیج، آمادگی روحی و دینی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را رمز پیروزی و تفوق آنان بر دشمنان ایران دانست و گفت: دشمن باید بداند ایران اسلامی متفاوت‌ از کشورهای منطقه است و وقت آن است که از شکست‌های خود درس بگیرند.
جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر صلح طلبی جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر دشمن فکر تجاوزی در سر بپروراند نیروهای مسلح تحت امر فرمانده معظم کل قوا درس فراموش ناشدنی به آنان خواهند داد.
در مراسم دانش آموختگی دوره های اول و دوم تکاوری مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین سپاه پاسداران که صبح امروز در اصفهان برگزار شد، دانش آموختگان و نیروهای مستقر در میدان از مقابل جـایگاه رژه رفتنـد و بـه اجرای حرکات دفاع شخصی، رزمی و نمایشی با سلاح‌های سرد و نمایش انواع ماموریت‌های خود پرداختند.

نوشته شده توسط : گمنام

نظرات دیگران [ نظر]



اخبار ایران
خرید اینترنتی
طراحی وب

موسیقی وبلاگ


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
اقتدار نیروهای مسلح ایران فکر هرگونه تجاوز را از دشمنان سلب کرده - پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع)

آمار بازدید
بازدید کل :43729
بازدید امروز : 13
 RSS 

   


نویسنده » » ساعت 11:29 صبح روز شنبه 103 اردیبهشت 29
نظرات شما ()