ml> فرمانده کل سپاه: سال گذشته برای سپاه، سال حساسی بود - پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 فرمانده کل سپاه: سال گذشته برای سپاه، سال حساسی بود - پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به پایه گذاری اقدامات تحولی در مجموعه سپاه، سال گذشته برای سپاه سالی پرکار و حساس بود .

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی کل سپاه، سردار جعفری که در مراسم تودیع و معارفه مشاور و مسوول دفتر فرماندهی کل سپاه سخن می گفت ، خاطر نشان کرد: درطی سال گذشته، از شهریور 1386 تاکنون، تغییر و تحولات ساختاری در سپاه فشار زیادی را متوجه فرماندهان و مسوولان کرد که دفتر فرماندهی کل در این راستا زحمات زیادی را متحمل شده است .
**‌ سپاه مطابق تهدیدات، برنامه ریزی می کند
سردار جعفری تحولات وتغییرات ساختاری را گام بسیار مهم و اساسی در جهت ارتقاء سطح توان و آمادگی و نیز اجرای بهتر ماموریت های سپاه با توجه به نوع تهدیدات خواند و افزود : با توجه به اینکه تهدیدات دشمنان علیه ما ثابت نبوده و ماهیت آن درحال تغییر می باشد ، سپاه نیز می بایست تهدیدات و ماهیت آنها را شناسایی و در مقابله با آن برنامه ریزی کامل کند و لذا طرح تحول و تعالی در سپاه دراین راستا درحال اجرا می باشد .
وی در ادامه گفت: کار سپاه دوبخش دارد یکی امور جاری و دیگری طراحی مجموعه نظامات ، ساختار ،‌ سازمان و بازنگری
آنها برای آینده سپاه که بخش دوم به مراتب از اهمیت بالایی برخوردار است .
فرمانده کل سپاه همچنین افزود : گستردگی ماموریت های سپاه زیاد است لذا همانطور که به بعد میدانی ماموریت ها توجه شده به سایر ابعاد آمادگی دفاعی سپاه نیز توجه خاص و ویژه ای شده است .
سردار جعفری درادامه ضمن تقدیر از زحمات سردار سرتیپ دوم پاسدار بهمن کارگر در دوران تصدی مسوولیت دفتر فرماندهی کل ،‌سردار سرتیپ پاسدار یزدان موید نیا را به عنوان مشاور و مسوول دفتر فرماندهی کل سپاه منصوب و سردار سرتیپ دوم پاسدار بهمن کارگر را به عنوان مشاور فرماندهی کل معرفی کرد .

نوشته شده توسط : گمنام

نظرات دیگران [ نظر]



اخبار ایران
خرید اینترنتی
طراحی وب

موسیقی وبلاگ


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
فرمانده کل سپاه: سال گذشته برای سپاه، سال حساسی بود - پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع)

آمار بازدید
بازدید کل :43717
بازدید امروز : 1
 RSS 

   


نویسنده » » ساعت 7:29 صبح روز شنبه 103 اردیبهشت 29
نظرات شما ()