mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ ببسسييجيي 
ارائه طرح براي مجبور کردن اعراب به مقابله با اسرائيلبسم الله الرحمن الرحيم
با عرض سلام و خسته نباشبد به مناسبت ايام پيش رو :
نکته قبل از خواندن اين نامه : بايد قدري تامل کرد و اين نقشه و طرح را حساب شده تر و دقيق تر طرح و اجرا کرد . ولي بدانيد که براي اينکار باز هم مشورت و حمع شدن دور هم و نشست و همفکري جمعي در سطح ملي لازم است . زيرا دو فکر بهتر از يکي و سه فکر بهتر از دو فکر است و اين باعث تجمع و تمرکز آرا بر يک موضوع مشخص و پيشرفت آن ميشود . زيرا حتما شنيده ايد که وقتي انگشتان يک دست مشت شوند قدرتشان دهها برابر يک تلنگر خواهد بود .
مقدمه : با کمال تاسف و تاثر در مورد جنايات وحشيانه اخير صهيونيستهاي غاصب در غزه و سکوت معني دار دول عربي در اين خصوص من سوالي را از شما و مسئولين امر دارم .
 مگر غير از اين است که ما دول عربي را و بالاخص عربستان را وهابي و مشرک مي دانيم . مگر غير از اين است که سران عربستان با بوش و مسئولين اسرائيل به شرابخواري و مصالحه و دوستي مي پردازند . مگر غير از اينست که اينان از جنايات اسرائيليها حمايت مي کنند و دليل گستاخي اينها که در ايام محرم درد ما را دو چندان مي کنند و درياي خون در غزه به راه مي اندازند . مگر غير از اينست که عليرغم تاکيد اسلام بر جلوگيري از زنا اين حرامزاده هاي وهابي دختران شيعه را از کشورهاي منطقه براي شهوتراني جذب و قاچاق مي کنند . مگر غير از اينست که تمام درآمد اينها صرف حمايت از مواضع آمريکا و اسرائيل و پايگاههاي اينها در منطقه مي شود . مگر غير از اينست که اينان امروز مايه ننگ جهان اسلامند .
با تمام اين اوصاف آيا نبايد ما زمينه ساز يک حرکت جهاني براي روشن سازي ذهن جهانيان و مسلمانان بالاخص انجام دهيم تا همه بدانند که اينان مسلمان نيستند و بي شرميهاي اينان را از يک طرف و کارهاي القاعده و طالبان را که مرکزشان عربستان است از طرف ديگر به حساب اسلام و مسلمين نگذارند و همه را به يک چوب نزنند . براي اينکه همه بدانند اينان امريکائي و اسرائيليند و کمک و همکاري و نشست و اجلاس با اين دئيوسها را حرام و نجس و منفور بدانند .
بدين منظور تنها يک يک حرکت خودجوش دانشجويان مشهد مثل امروز دوشنبه 9 دي 1387 در مقابل سفارت سفاک عربستان که دانشجويان با پرتاب نارنجک سفارت را به آتش کشيدند کافي نيست . زيرا بازتاب جهاني و حتي ملي نيز ندارد و اثر چنداني نيز ندارد . بايد حرکتي ملي و کشوري صورت بگيرد تا اين حرامان احساس خطر کنند و دست از بي عفتي بردارند و نيز همه جهانيان بدانند که راه ما شيعيان از راه اين ناجوانمردان جداست . اين ضرورت امروز بيش از هر وقت ديگر که جهان اسلام در خطر است بيش از پيش احساس مي شود . شما نگاه کنيد که يکبار در 1300 سال پيش حکومت عراق تضعيف شد و انها به خود جرات دادند تا به فرماندهي عمر به اين آب و خاک دست درازي کنند و فجايع تاريخي بيافرينند . اگر امروز که عراق و افغانستان دست آمريکاست و اين حکام دول عربي منطقه بالاخص عربستان سعودي دست نشانده و مستعمره آمريکا هستند اگر احساس هرگونه ضعف و اختلاف در دولت ايران بکنند خود پايگاه حمله اسرائيل و آمريکا به تاسيسات اتمي ايران خواهند شد و خود نيز با آنان همکاري و کمک خواهند کرد . بدين سبب بايد حرکتي صورت بگيرد تا قداست و حرمت آنان بشکند و از ميان برود و به صرف اينکه کعبه در اختيار آنانست پول مسلمانان در آنجا خرج نشود و به جيب آنان نرود .
 

طرح اصلي : با مقدمه بالا حال طرح من اينست که به عنوان حرکتي نمادين و تاريخي ديداري براي جلب حمايت علما و روحانيون صورت گيرد تا فتواي دسته جمعي و جهاني براي تمام مسلمانان جهان اعلام کنند که مضکون آن چنين باشد که فقط براي يک سال تمام و آن هم به عنوان يک حرکت نمادين و به جهت اتحاد جهاني مسلمانان جهت هشدار به عربستان فقط براي يکسال تمام کليه روابط تجاري و اقتصادي و سياحتي و زيارتي خود را با کشور عربستان قطع و از رفتن به حج عمره و واجب براي فقط يکسال جهت مجبور کردن آن دولت به لغو قرارداد صلح اتحاديه عرب با اسرائيل و به رسميت شناختن آن اقدام کنند .
 بجاي آن در اين يکسال مسلمانان براي اعلام همبستگي با مردم فلسطين و اعتبار و تمرکز دادن جهان به قدس شريف و مسجد الاقصي به آنجا بروند .
در آنجا مسلمانان از نزديک شاهد جنايات صهيونيستها مي باشند و شاهد تلاش آنان براي خرابي مسجدالاقصي و شهرکهاي فلسطيني مي شوند و زمينه براي انقلاب و قيام براي برکندن بنيان آنان از زمين فراهم مي آيد و ديگر جهانيان تمي توانند نسبت به فلسطين و غزه بي تفاوت بمانند و سکوت اختيار کنند . ئر آن صورت شاهد آگاهي ملل عربي نسبت به دست نشانده بودن دولتهايشان خواهيم بود و به اميد خدا حق بر ظلم و کفر پيروز خواهد شد .
حتي اگر در اين حرکت فقط تنها ايران باشد که اين حرکت را انجام دهد بازهم به اندازه خودش ميزان تاثير خود را خواهد داشت .

با تشکر از توجه شما به اين نامه
 
ومن الله و توفيق